نحوه خرید انواع دستگاه های بویلر صنعتی

در این صفحه با عملکرد و کاربردهای انواع دستگاه های بویلر صنعتی و همچنین بهترین روش خرید انواع بویلرها یا دیگ های بخار با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

دستگاه های بویلر صنعتی

بویلر صنعتی چیست

دستگاه بویلر صنعتی، در حقیقت یک مخزن تحت فشار می باشد که آب را به بخار تبدیل کرده و سپس از انرژی بخار در موارد مختلف صنعتی استفاده می گردد.

عملکرد بویلر صنعتی

طرز کار و عملکرد بویلرهای صنعتی به این گونه است که حرارت بالای ایجاد شده توسط مشعل موجب افزایش درجه حرارت آب داخل مخزن شده و آب به بخار تبدیل می گردد. پس از آن که فشار داخل بویلر صنعتی به میزان مورد نظر رسید می توان از آن برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. فشار بخار اضافه ای که توسط بویلر تولید می شود به وسیله سوپاپ های اطمینان از داخل دیگ خارج می شوند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

خرید بویلر صنعتی

کاربردهای بویلر صنعتی

امروزه بویلرها یا همان دیگ های بخار از اهمیت ویژه ای در صنعت برخوردار بوده و دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف می باشند. برخی از صنایعی که بویلرهای بخار در آن ها کاربرد دارند عبارتند از: صنایع غذایی، نساجی، نفت، پتروشیمی، شیمیایی، ساخت یونولیت و بتن سازی. به علاوه بویلرها در شستشوی معابر و ساختمان ها، چربی زدایی، سالن های پرورش قارچ و سیستم های تهویه مطبوع کاربرد دارند.

انواع دستگاه های بویلر صنعتی

دیگ های بخار یا بویلرهای صنعتی به دو دسته کلی فایر تیوب و واتر تیوب تقسیم می شوند. همچنین با توجه به نوع قرارگیری آن ها می توان بویلرها را به انواع افقی و عمودی نیز تقسیم کرد. جهت مشاهده سایر روش های دسته بندی بویلرها می توانید به صفحه مربوط به انواع بویلرها مراجعه کنید.

نحوه خرید دستگاه های بویلر صنعتی با بهترین قیمت

شما می توانید جهت ثبت سفارش طراحی و ساخت بویلر صنعتی و همچنین خرید انواع بویلرها با بهترین و مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahviesaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما