نحوه خرید دستگاه تصفیه هوای مدل AP1511

در این صفحه با دستگاه تصفیه هوای مدل AP1511 و مزایای آن و همچنین نحوه خرید انواع دستگاه های تصفیه آب و هوا با بهترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی دستگاه تصفیه هوای AP-1511

این دستگاه ساخت شرکت کووی (Coway) بوده و در واقع یک دستگاه تصفیه هوای بسیار کارآمد برای سالن های نسبتا بزرگ می باشد. هر کدام از این دستگاه ها برای فضای حدود 50 متر مربع کافی است.

دستگاه تصفیه هوای مدل AP1511

مزایای دستگاه تصفیه هوای AP-1511

در ادامه با ویژگی ها و مزایای دستگاه تصفیه هوای مدل AP1511 بیشتر آشنا خواهیم شد:

  1. سیستم فیلتراسیون قدرتمند با قابلیت دسترسی و تعویض آسان: فیلتراسیون این دستگاه ها توسط 6 فیلتر مختلف انجام شده و تمام ذرات آلاینده موجود در محیط را از بین می برد. این مدل دستگاه تصفیه هوا با استفاده از چندین مرحله سیستم فیلتراسیون قدرتمند تمام ذرات آلاینده و نیز بوی نامطبوع را از بین می برد.
  2. قابلیت تولید یون منفی: این دستگاه قابلیت تولید یون منفی برای ایجاد حس شادابی بیشتر در افراد موجود در محیط مورد نظر را نیز دارا می باشد.
  3. سیستم کنترل هوای هوشمند: این دستگاه قادر است با استفاده از حسگر سطح آلودگی هوا، به صورت خودکار سرعت عملکرد دستگاه را به میزان مناسب تنظیم کند.
  4. سر و صدای بسیار کم دستگاه: میزان صدای این دستگاه در حین کار با بیشترین سرعت هوادهی به 49 دسی بل می رسد.
  5. مصرف برق بسیار پایین

مشخصات فنی دستگاه

این دستگاه دارای رنگ سفید بوده و در ابعاد 292*565*476 میلی متر و با وزن 12 کیلوگرم می باشد. فضای تحت پوشش این دستگاه تا 50 متر مربع است.

فروش انواع دستگاه های تصفیه هوا با بهترین قیمت

انواع دستگاه های تصفیه هوا در انواع مدل های متنوع و همچنین دستگاه های تصفیه آب به وسیله شرکت ایران تهویه ساز عرضه می گردند. جهت خرید انواع دستگاه های تصفیه هوا و تصفیه آب با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahviesazi.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما