خرید و فروش انواع فن کویل سبلان تهویه

در ادامه ضمن آشنایی مختصر با شرکت سبلان تهویه با مزایای فن کویل های سبلان تهویه و بهترین روش خرید آن ها با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

بررسی برند سبلان تهویه

شرکت سبلان گستر تهویه در سال 1371 توسط آقای مهندس جواد رزمی تأسیس شده است. این شرکت پس از انجام موفق چندین پروژه ساختمانی، نیروگاهی و خودروسازی، از سال 1375 فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع از جمله انواع هواسازها، ایرواشر، برج خنک کننده، چیلر و فن کویل ها آغاز نموده است.

شرکت سبلان تهویه دارای گواهینامه ISO 9001 : 2008 از شرکت R-W-TUV آلمان بوده و تمام دستگاه های تهویه مطبوع تولید شده توسط این شرکت بر اساس استاندارد کریر آمریکا می باشند.

انواع فن کویل سبلان تهویه

فن کویل های شرکت سبلان تهویه در انواع مدل های زمینی روبرو زن و بالا زن، سقفی و کانالی تولید و به بازار عرضه می شوند.

همچنین فن کویل های سبلان تهویه را می توان با توجه به نوع کمپرسور و ماده مبرد مورد استفاده در آن ها نیز دسته بندی کرد.

فروش انواع فن کویل سبلان تهویه فن کویل سبلان تهویه

مزایای فن کویل سبلان تهویه

  1. تمامی فن کویل های شرکت سبلان تهویه به وسیله پیشرفته ترین ماشین آلات تمام اتوماتیک تولید شده و با توجه به استفاده از تکونولوژی پیشرفته فین های صفحه ای (FIN PLATE)، در مقایسه با سایر کویل ها از سطح تبادل حرارتی بالاتری برخوردار است. همچنین لوله های مسی انواع فن کویل سبلان تهویه به وسیله دستگاه EXPANDER با فین های پلیت به صورت مکانیکی یکپارچه شده و با از بین رفتن فاصله هوایی بین فین ها و لوله های مسی موجب افزایش راندمان تبادل حرارتی در کویل ها می گردد.
  2. بدنه فن کویل های سبلان تهویه از ورق های گالوانیزه ضخیم و قطعات ABS با مقاومت بالا می باشد.
  3. در تمام فن کویل های شرکت سبلان تهویه از فن های سانتریفیوژ گالوانیزه سبک، با بالانس استاتیکی و دینامیکی، همراه با الکتروموتور سه دور PIONEER با کمترین میزان سر و صدا، استفاده می شود.
  4. در انواع فن کویل سبلان تهویه از فیلترهای آلومینیومی قابل شستشو استفاده می گردد.
  5. در فن کویل های شرکت سبلان تهویه به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و از بین بردن سر و صدای دستگاه از عایق های پلی اتیلن با کارایی بالا استفاده شده است.
  6. محصولات شرکت سبلان تهویه از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار می باشند.

فروش انواع فن کویل سبلان تهویه

انواع تجهیزات تهویه مطبوع شرکت سبلان تهویه از جمله دستگاه های فن کویل سبلان تهویه با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسد. چنانچه شما نیز قصد خرید انواع دستگاه های تهویه مطبوع موجود در بازار با مناسب ترین قیمت را دارید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.itahvie.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما