نحوه خرید انواع یونیت هیتر داتیس کار

در این صفحه با کاربردها، ویژگی ها و مزایای انواع یونیت هیتر داتیس کار و همچنین بهترین و آسان ترین روش خرید انواع دستگاه های یونیت هیتر با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم شد.

یونیت هیتر داتیس کار

بررسی برند داتیس کار

شرکت داتیس کار با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع و با بهره گیری از فناوری های روز جهانی امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات تهویه مطبوع در ایران محسوب می شود.
در حال حاضر انواع تاسیسات تهویه مطبوع داتیس کار از جمله انواع یونیت هیتر، پکیج، هیتر صنعتی، کولر صنعتی، اکونوپک، ایرواشر، هواساز، چیلر تراکمی آبی و هوایی، برج خنک کن، مخازن تحت فشار و مبدل های حرارتی، در مدل های متنوع و با کیفیت مطلوب تولید و به بازار عرضه می گردند.

انواع یونیت هیتر داتیس کار

یونیت هیترهای داتیس کار در انواع یونیت هیتر بخار و یونیت هیتر آب گرم در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف تولید می گردند.

یونیت هیتر آب گرم داتیس کار

یونیت هیتر بخار داتیس کار

کاربردهای یونیت هیتر داتیس کار

یونیت هیترهای داتیس کار برای تامین گرمایش فضاهای بزرگ از جمله سالن های صنعتی، کارخانجات، کارگاه ها، مرغداری ها، سالن های ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید یونیت هیتر داتیس کار

اجزای یونیت هیتر داتیس کار

اجزای اصلی یونیت هیتر داتیس کار عبارتند از:

  1. کویل یا لوله های پره دار: آب گرم یا بخار به عنوان حامل انرژی در کویل ها جریان دارد و کویل ها در انواع مکعبی، صاف و گرد موجود می باشند.
  2. پروانه یا فن: فن وظیفه عبور دادن هوا از کویل و توزیع هوا در داخل فضای گرم شونده را بر عهده دارد. فن ها به دو دسته ملخی یا آکسیال و سانتریفیوژ تقسیم می شوند.
  3. پره های جهت دهنده هوا: هوای گرم خروجی از یونیت هیتر توسط این پره ها به قسمت های مختلف محیط گرم شونده هدایت می شود.
  4. کابینت یا محفظه: در داخل محفظه، پروانه و کویل و بر روی آن پره های جهت دهنده هوا نصب می گردند.
  5. الکتروموتور: وظیفه به حرکت در آوردن فن یونیت هیتر را بر عهده دارد و در دو نوع تک دور و دو دور به کار می رود.

مزایای یونیت هیتر داتیس کار

ویژگی ها و مزایای یونیت هیترهای داتیس کار عبارتند از:

  • راندمان حرارتی بالا
  • دارای مدل های متنوع
  • قدرت پرتاب باد بالا
  • بدنه یونیت هیتر ها از جنس فولاد ST37 با ضخامت مناسب و رنگ آمیزی شده با رنگ پودری الکترواستاتیک
  • دارای کویل مسی یا مانیسمان به قطر 5.8 اینچ
  • دارای فین های تخت یا صفحه ای با تراکم 8 فین در هر اینچ
  • استفاده از الکتروموتورهای تک فاز و صنعتی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب

فروش یونیت هیتر داتیس کار

نکات مربوط به یونیت هیترهای داتیس کار

  1. برای محاسبه ظرفیت مورد نیاز یونیت هیتر داتیس کار باید به موارد مختلف از جمله منطقه جغرافیایی، دمای طرح خارج، ابعاد سالن، نوع کاربری و مصالح به کار رفته در ساخت سالن و غیره توجه نمود. اما به طور کلی می توان گفت به ازای هر متر مکعب از حجم فضای سالن به ظرفیت گرمایشی حدود 250 تا 400 BTU در ساعت نیاز است.
  2. برای محاسبه دبی آب گرم، معمولا ظرفیت یونیت هیتر آب گرم برحسب BTU را بر 10000 تقسیم می کنند تا مقدار G.P.M آب در گردش یونیت هیتر به دست آید.
  3. کویل یونیت هیترهای داتیس کار پس از ساخت تحت تست هیدرواستاتیک در فشار 6 بار قرار می گیرند.
  4. مقادیر گرمادهی ارائه شده یونیت هیترهای آب گرم داتیس کار بر اساس فشار بخار 30 PSI یا 2 بار می باشد که این مقادیر در فشارهای 5 PSI و 15 PSI کمتر خواهد بود.
  5. یونیت هیترهای داتیس کار معمولا با توجه به ابعاد و وزن یونیت هیتر بر روی فریم ساخت شده از نبشی فولادی سایز 3 تا 5 نصب می شوند.
  6. ارتفاع مناسب برای نصب یونیت هیترهای دیواری داتیس کار با توجه به ظرفیت یونیت هیتر و ارتفاع محل نصب، بین 2.5 تا 3.5 متر از سطح کف سالن می باشد.
  7. نصب شیر هواگیری اتوماتیک در مسیر آب برگشت برای یونیت هیترهای آب گرم الزامی می باشد.
  8. محل نصب شیر هواگیری در یونیت هیترهای آب گرم داتیس کار روی لوله خروجی آب و در خارج از دستگاه یونیت هیتر می باشد.
  9. در یونیت های آب گرم داتیس کار، لوله ورودی آب گرم به پایین دستگاه یونیت هیتر و در یونیت هیترهای بخار داتیس کار، لوله ورودی بخار به بالای دستگاه یونیت هیتر متصل می شوند.
  10. محاسبه قطر لوله و همچنین نحوه لوله کشی یونیت هیترهای داتیس کار بر اساس نحوه چیدمان آن ها و موقعیت گرفتن نسبت به بویلر موتورخانه تعیین می گردد.

نحوه خرید انواع یونیت هیتر داتیس کار با بهترین قیمت

انواع یونیت هیترهای بخار و آب گرم داتیس کار با بهترین قیمت توسط شرکت ما به فروش می رسند. جهت خرید انواع دستگاه های یونیت هیتر، هیتر صنعتی و کولر صنعتی با بهترین و مناسب ترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

منبع: www.tahviesaz.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما