بزرگترین فروشگاه انواع هیترهای صنعتی در کشور

هیترهای صنعتی با توجه به کاربری و سوخت مصرفی آن ها دارای مدل های متنوعی می باشند. فروشگاه های موجود در کشور انواع هیترهای صنعتی با قیمت های متفاوت و به صورت عمده به فروش می رسانند و سپس توسط مراکز پخش هیترهای صنعتی، در اختیار مشتریان این محصولات می گیرند.

دستگاه هیتر صنعتی چیست

هیتر صنعتی چیست

هیتر صنعتی، به هیترهای بزرگ و با ظرفیت بالا گفته می شود که برای تامین گرمایش مورد نیاز فضاهای صنعتی و کارگاهی مانند گلخانه ها و مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع هیتر صنعتی

انواع هیترهای صنعتی

هیترهای صنعتی در مدل های متنوع در بازار موجود می باشند و با توجه به نوع کاربری آن ها می توانند متفاوت باشند. یکی از روش های طبقه بندی هیترهای صنعتی با توجه به سوخت مصرفی آن ها می باشد که از این لحاظ هیترهای صنعتی به انواع گازسوز، گازوئیلی و برقی تقسیم بندی می شوند.

همچنین هیترهای صنعتی با توجه به مکان و نحوه قرارگیری آن ها به مدل های مختلفی تقسیم می گردند.
چند نمونه از انواع هیترهای صنعتی عبارتند از:

انواع هیترهای صنعتی

کاربردهای هیتر صنعتی

هیترهای صنعتی دارای کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف می باشند. انواع هیترهای صنعتی در موارد مختلفی از جمله مرغداری ها، گلخانه ها، کارگاه ها، سوله ها، سالن های صنعتی، سالن های ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای هیترهای صنعتی

نکات انخاب هیترصنعتی

جهت خرید هیترها و بخاری های صنعتی، ابتدا باید بهترین نوع هیتر را با توجه به نوع کاربری مورد نظر امتخاب نمود و سپس ظرفیت گرمادهی مورد نیاز مشخص گردد. برای این منظور باید با کارشناسان مربوطه مشورت نمود تا بهترین و به صرفه ترین نو هیتر در نظر گرفته شود. سپس با توجه به فضای موجود جهت نصب هیتر، تعداد هیترهای قابل نصب به صورت ایستاده، سقفی و غیره مشخص می شوند.

نحوه خرید انواع هیترهای صنعتی

روش های خرید هیتر صنعتی

هیترهای صنعتی را با مراجعه مراکز پخش و یا نمایندگی های فروش هیتر صنعتی در شهرهای مختلف خریداری کرد. اما این روش نیازمند صرف زمان و هزینه بالایی می باشد و از نظر اقتصادی به صرفه نیست. اما امروزه می توان با استفاده از اینترنت به آسانی تمامی فروشندگان هیترهای صنعتی در کشور را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کرد.

مرکز فروش انواع هیترهای صنعتی

فروش و پخش انواع هیتر صنعتی در کشور

انواع هیترهای صنعتی با پایین ترین قیمت ممکن توسط شرکت ما به فروش می رسند و به تمامی نقاط کشور ارسال می گردند. جهت خرید انواع هیترهای صنعتی، هیترهای کارگاهی و هیترهای مرغداری با ارزان ترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما